-you know i need you.

skolan tar livet av en å man får inte ha sitt liv ifred då.
shit, skolan tar ju en i röven hårt.
sliten som ett djur när man kommer hem ju vafan :o
inte nog med det, TUFF dag i dag i skolan!
verkstaden heela dagen,
å hade mkt att göra eftersom jag missa två dagar,
så har en hård dag till i mon,
sen lite lugnare å väldigt mkt tråkigare på onsdag.

men men får väl se tillbaka på min toppen helg :)
fredagen spenderades hos henrik,
det var toppen fram tills slutet typ,
ville bara hem å va helt gråtklar typ...
men johanna sov hos mig så hon höll mig på topp,
känns bra att ha henne som har tiden till mig :)

sen lördagen vakna man bedvid johannan sin :)
åt lite nuudlar :) , mums!,
sen skulle hon fira farmor så hon drog vid kvart i ett?,
sen 2 minuter senare kommer min pojke :) ,
myste med honom heeela dagen, natten å morgonen.
somna tidigt som fan med, vakna tidigt som fan med, såklart.
förkyld som fan var man då! :o
fönstert hade då varit öppet hela natten å jag sov utan täcke -.-
jaja man lever ändå ju.

bara till att tagga nästa helg nu då,
karsefoors med min brud,
TRÄFFA ÄLSKLINGS MARCUS SOM KOMMER HEM :D
träffa darl? :)
sen ve man ju aldrig :)

puuuuuuuuuuuuss a.a.son



r, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0