-i just can't wait to be king.

har varit hemma från skolan nu i två dagar, eller ja... åkte till skolan i onsdags, men när jag väll var på skolan vände jag. fick då vänta på stan i en timme på bussen, träffade dock en kille i klassen, bjöd på cigg å sånt, ganska trevlig ändå, hans kompis var oxå med, ville att jag skulle följa med dom men naae... jaja drog hem efter johan hämtat mig i laholm, tack bror lixom, <3 väl hemma hade jag tråkigt så slängde iväg ett sms. "kan du inte komma hit i dag igen?" inget svar fick man men jooodå!, när jag låg i sängen å hade som tråkigast, då kommer darl upp för trappan, haha, då blev man ju lite lyckligare :)) sen hade han ingen skjuts hem så han nanna här, så skippa skolan idag med då. å nu ligger man här å har tråkigt igen. men men fredag i mon :) , -livet vore ju underbart om man var frisk nu då! rick andersson bjerke. v

Kommentarer
Postat av: jenny

fett nice annie :D de är sånt som är värt att minnsa!

så jävla glad för er skull :)

puss sweetie!<3

2010-09-03 @ 11:21:52
URL: http://jennnsans.blogg.se/
Postat av: emma hansson

glad för din/er skull (:

2010-09-07 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0