-veritas, darling, veritas.

underbar dag!
gick upp 9, börja dagen med ett asgarv :)
mamma berätta att christer nordin hade mordhotat,
eeeehm, normala lärare det finns/fanns på våxtorpsskolan...
jaja, åke sedan in till laholm,
köpte saken som behövs till våran lilla smester :)))
sen även köpt böcker,
4 st! :O , ska läsa som fan när vi åker ;;
hahah, I LIKE IT!
även köpt ny kalender :)))
ska snart börja klottra i den :))

jaja, hem åt en börs,
sen körde mamma mig :)
var då alltså hos favoriten från 13.00-22.30
bra bra bra som vanligt :)
man kan inte va lyckligare än mig nu tror jag?
jaja drog till johanna en snabbis sen :),

nu är jag hemma igen,
ska lyssna musik,
klottra, fixa lite saker,
great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0