-stanna, jag vill hoppa av.

jag insåg igår kväll att FAN (!) vad skolan ska fucka till allt sen.
kommer inte få den tiden jag behöver till allt... :/
fick nästintill panikångest.
vissa träffar jag inte mer än precis på helgerna,för dom bor borta,
som då tex jenny&sara.
sen har man ju dom man träffar lite ibland på bussen,
som då tex sofie&emili för dom går i halmstad.
sen dom man som går nära hemmifrån,
men som ändå man inte får tid till att träffa :(

&tänk alla dom som lämnar sina vänner nu&flyttar :(
ganska jobbigt kan tänkas,
&jag säger bara, att sabbar skolan det jag har nu vet jag fan inte längre,
så alla träffar mig på helgerna,
det hoppas jag iaf,
blev som sagt super ledsen igår...
börja prata om det med favorit personen,
som svar fick jag då,
-det är kört.
visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen då...

jaja, hej, låt inte den bästa sommaren någonsin ta slut... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0