-som aldrig förr

fy faaaaaan, vad jag har roligt! :D
haha, har ju en egen bil nu,
haha jag tjatar sönder om den jävla bilen,
men asså ingen fattar hur roligt jag tycker det är?,
jag kan köra när jag vill, hur jag vill :))))
haha, ska nog ta&städa den med,
den är min bara i en månad lite mer än det,
men funderar på att göra den riktigt fin som tack lixom :)))
haha, ska lägga upp en tjusig bild på den sen med,
lixom bara för att visa hur "fin" den är ;) haha

jaja, ikv är jag hemma, gör inget mer än kör bil ;D
haha, nej ska fixa massa filmer med sen av johan,
så jag kan kolla mkt film som fan :)

väntar bara på att klockan ska bli 9, så mamma följer med mig på en runda ;;
hahah, yeeeh hon får hållai sig nu :D,
jag är glad som fan,
hade kunnat va gladare ju men vafan,
allt skulle va prima om ,
1, bror va hemma :( , flög precis... :'(
2, va med favoriten
3, inte ha så tråkiga kompisar

men men :))) ,
ha det bra alla :D , nås på mobilen :)))


-förälskad, panic at the disco! <3

Kommentarer
Postat av: EMILIA

tråkiga kompisar är bara förmamnet!

2010-07-20 @ 21:09:14
URL: http://emiliapalsson.blogg.se/
Postat av: sofie

och efternamnet!

2010-07-20 @ 23:20:59
URL: http://sofieyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0