- say bla bla bla

sitter hos johanna, sjukt trist just nu ,
har typ suttit&kollat hela min favorit blogg nu,
shi-i-i-it, läst hur mkt som hellst, massa nya bra tips har jag fått med,
jag gillar det.
johanna&tobbe ligger iaf&kollar en skräckfilm,
ville inte kolla med för jag såg det för ca 1 vecka sen,
så ja dom får ligga&va rädda själva :))

jaja sitter&räknar massa nu :)
har kommit fram till att om 1 dag
då har jag pratat med min favorit ganska regelbundet i 5 månader,
det är ganska otroligt faktiskt,
haha, sitter ju&små ler för mig själv när jag skriver det :)

jaja sanart är filmern slut&då ska jag äta!, en häst kanske? :)

jaja, puss på allt nästan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0