-jag har börjat undra nu.

underbar dag, eller ja det va den väll :)
gick upp 10, eller ja... det blev väll typ 10.30 ...
jaja jag kom iaf upp, packade,
sen kom emilia :)
hoppa på moppen, till sofie,
sen vidare från sofie till mellbystrand på cykel.
kom fram, SLÄNGDE mig i vattnet,
jag klarar verkligen inte solen utan vatten :o ,
jaja upp å sola lite, åt en super smarrig röra sofie gjort,

sen kom även bettan :D,
slängde då oss i vattnet igen,
haha fan som vi skratta,
så jävla härligt var det iaf :D,
gjorde massa sjuka saker, folk kolla nog konstigt ;;
men men, sen drog vi då hem igen,

moppen hem till mig, åt lite,
blev lite sur, sen nu har jag kollat klart en dvd med one tree hill avsnitt,
nu bara måste jag se fleeeeer :O ,
omg, jaja.

men glömde ju, är bränd som en kräfta,
&det sabba min kväll ...
alla drog till killhult, men skippar det, inte på humör för sånt folk.
stannar ist hemma helt själv, och bara väntar på ingenting...

jaja nog stranden med mamma i mon? :) ,
vi får se,

puss a.a.son

i need somebody to love.

Kommentarer
Postat av: jenny

det var en härlig stund på stranden trots att jag inte var där så länge så är det de lilla som räknas :)



You have many to love, you have meeee! <3

2010-07-04 @ 22:10:33
URL: http://jennnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0