-om du lämna mig nu?..

okej klagomål från chefen, jag har slutat blogga.
jaja sommaren är slut, vet inte om jag skrivit det på bloggen än?,
hahah oj då var det ju längesen jag blogga fan :O
jaja skit samma ingen läsker skiten ändå så.
går på skolan jag länge velat gå på,
dock trivs jag bajs illa.
inga jag trivs med i klassen,
så alla som gillar när jag mår dåligt, nu bliv ni glada va?
jaja har riktigt roliga lektioner i min ensamhet när det är måleri.
men vet inte hur detta blir asså, byta skola eller inte? ...
kommer lite bilder från skolan sen, dom ska bara läggas in på datan å laddas upp här,
knappt jag pallar, kanske onödigt.

jaja fett trött på allt å alla.
typ folk bryr sig inte längre?
riktigt trött på allt skit jag hör asså,
fan blir besviken på allt å alla,
folk säger så mkt, sen skiter i det å ja, palla det.
och ja, jag är påväg att bli en person jag länge sagt att jag hatar,
men det finns ingen kvar som bryr sig.
alla försvinner verkligen.
å menar inget med skolan nu, jag menar det är ju inget om man verkligen försöker,
jag menar jag trodde allt skulle köra sig som fan,
men har ju kvar min kontakt med en person,
den enda som bryr sig om mig längre.
jaja, vem bryr sig :)

vet inte riktigt vad jag mer ska skriva,
att jag gillar lejonkungen musiken,
ja nä jag sitter faktiskt å bara lyssnar på den,
så fin å bra, kan ju typ börja gråta, vet inte vrf?

puss a.a.son

-du är den finaste jag har, den jag inte fixar något utan,
jag fixar allt med dig. <3


ja, jag har vikt upp byxorna, de är inte så korta ;;

my rooom, värsta skapar stället.

my room igen, lite mer skit uppsatt av mig bara.

3 av de 8 rumen, mitt längst till vänster (lite thomas med, suck)

mitt skåp å lite marina

yeah, min outfit, snyggt eller? ;;

sen även en bild på bästis som lämnat mig här :(
fy fan vad jag saknar honom!!!

yeah and fuck försvarsmakten hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0